Advertisement Advertisement

Úspešná letná sezóna v Aqualand Moravia

Thumbnail
Kategórie:

Aqualand Moravia navštívilo v lete viac ako 3 tisíc ľudí denne. Vďaka hotelu tam trávili plnohodnotnú dovolenku.

Najväčší a najmodernejší aquapark v susednej Českej republike Aqualand Moravia uzatvoril a sčítal tohtoročnú prázdninovú sezónu. Každý jeden deň navštívilo stredobod zábavy a relaxácie v Pasohlávkach priemerne tri tisíc návštevníkov. Rastie pritom počet tých, ktorí v aquaparku trávia plnohodnotnú letnú dovolenku. Celých 38 percent ľudí pritom bolo zo zahraničia. Aqualand Moravia koncom leta však nezatvára. Ďalším tisícom ľudí spríjemní aj chladnejšie mesiace.

Aqualand Moravia do tohtoročnej sezóny vkročil s mnohými novinkami. S nadšením sa stretol systém, ktorý návštevníkov na toboganoch vyfotografuje a umožní im si fotku odniesť domov alebo poslať na e-mail. Na všetky možné zmysly útočí 7D kino a výhodnejšie vstupenky s prednostným odbavením si môžu ľudia kúpiť vďaka modernému e-shopu. Aj vďaka tomu bol záujem výletníkov v tejto sezóne obrovský.

Priemerne nás denne navštívilo asi 3000 ľudí, ktorí u nás trávili priemerne 6,2 hodín. V tohtoročnej sezóne sme evidovali vyšší nárast návštevníkov z Rakúska, avšak najsilnejšími zahraničnými návštevníkmi boli tí zo Slovenska. Zahraniční návštevníci tvoria v Aqualande Moravia zhruba 38 percent,“ zhrnul riaditeľ Aqualandu Moravia Petr Pavlacký. V porovnaní s júlom minulého roka prišlo približne o pätinu viac návštevníkov. August, ktorý nemal toľko slnečných dní, bol, čo sa týka návštevnosti, s minulým rokom porovnateľný.

Aqualand v súvislosti s tohtoročnými novinkami navýšil počet zamestnancov, takže sa ich o návštevníkov v každú chvíľu staralo približne sto. Najväčší záujem bol o gigantické vodné atrakcie Abbys a Boomerango alebo napríklad o bazén s vlnobitím.

Aqualand tiež môže byť nadmieru spokojný s chodom nového hotelu Aqualand Inn s výhľadom na Pálavu, ktorý otvoril priamo vedľa areálu v máji. Kapacita hotelu bola počas sezóny na 97 percentách, teda takmer na plnej obsadenosti. Hostia sa podľa štatistík najčastejšie ubytovávali na 3 až 4 noci, čo je výrazný nadpriemer oproti obdobia mimo sezónu, kedy ľudia najčastejšie volia predĺžené víkendy, teda 2 až 3 noci. „Z čísiel hotelu sa ale dá vypozorovať, že zariadenie z Aqualandu urobilo aj obľúbené miesto na plnohodnotné letné dovolenky. Evidovali sme až 45 percent pobytov na dobu jedného týždňa a viac,“ upresnil Pavlacký.

Každodenná práca desiatok zamestnancov Aqualandu Moravia ale zďaleka nekončí. Počas chladnejších mesiacov sú k dispozícii napríklad tobogany U-Wave, Supercrater, Wild River alebo Yellow Crash. V zimnej pravádzke je aj unikátny a najväčší vonkajší termálny bazén, ktorý poteší výhľadom na Pálavu. To všetko vďaka geotermálnemu prameňu, ktorým sú bazény aquaparku napájané. „Je to silno mineralizovaný prameň vyvierajúci z vrtu hlbokého 1,3 kilometra. Blahodarne pôsobí na pohybový aparát, posilnenie imunity alebo napríklad ochorenia kože,“ doplnil Pavlacký. Posilniť imunitu pomôže návšteva v saunách, ktoré sú súčasťou rozsiahlej wellness zóny Forum Romanum, ktorej obľuba medzi návštevníkmi v zimných mesiacoch rastie.

Podobné články