20 nadšených štuplíkov – futbalistov a opravená trampolína. Aj takto „Každým nákupom opäť pomáhate“!
Deti si zaslúžia prostredie plné inšpirácie! Projekt „Každým nákupom pomáhate“ už po piatykrát podporil materské a rodinné centrá po celom Slovensku. Organizátori projektu, spoločnosti Procter & Gamble a dm drogerie markt odovzdali výhercom celkovo 10 000 eur na vytvorenie inšpiratívneho prostredia pre šťastný a zdravý detský vývin.
Do piateho ročníku projektu sa zapojilo 52 materských a rodinných centier na Slovensku. Desať najúspešnejších si vďaka hlasom vybojovalo príspevok 1000 € na vytvorenie inšpiratívneho prostredia pre deti. „Deti sú to najdôležitejšie a naozaj si zaslúžia vyrastať a hrať sa v zdravom prostredí, ktoré rozvíja ich šikovnosť. V našej spoločnosti sme hrdí, že môžeme spolu s hlasujúcimi pomôcť s vybavením materských a rodinných centier a podporiť tak šťastný a zdravý vývin detí.“ uviedla Lívia Greeman, zástupkyňa spoločnosti Procter & Gamble.
ODOVZDÁVANIE ŠEKU V RÁMCI PODUJATIA MÍĽA PRE MAMU
Na podujatí Míľa pre mamu si boli osobne prevziať šek zástupkyne RC Dlháčik a RC Prešporkovo. „Mamičky z RC Dlháčik sa veľmi tešia z opätovného víťazstva! Chceli by sme nakúpiť nové montessori hračky, v herni vymeniť tie poškodené a zabezpečiť novú sieť na trampolínu, ktorá je zo všetkého najobľúbenejšia. Z minuloročnej výhry sme peniažky použili aj na nákup futbalových lôpt a zaviedli futbal. Týždenne nám chodí až 20 nadšených štuplíkov – futbalistov, čím u detí podporujeme aktívny pohyb. Ďakujeme všetkým, ktorí nás podporili a spoločnosti P&G za organizáciu súťaže,“ uviedla Zuzana Melušová Kutarňová, predstaviteľka RC Dlháčik, ktorá prevzala výherný šek v hodnote 1000 eur z rúk zástupcov spoločností P&G a dm drogerie markt.
Odovzdávania sa zúčastnila aj ambasádorka projektu, herečka Kristína Farkašová. „Ďakujeme všetkým hlasujúcim! Verím, že ako sa mamičky tešili z nákupov, tak sa budú z výhier najviac tešiť deti,“ s úsmevom dodala talentovaná mama.
BALÍČKY ČISTIACICH POTRIEB PRE 42 CENTIER
Po vlaňajšom úspechu mali možnosť získať cenu útechy – balíčky čistiacich potrieb od spoločnosti Procter & Gamble všetky materské centrá, ktoré neboli v prvej desiatke, ale nazbierali aspoň desať hlasov. Úžasné je, že sa to podarilo všetkým 52 zúčastneným a čistiace potreby tak získalo 42 centier, čo je oproti minulému roku dvojnásobný úspech. Navyše päť hlasujúcich mohlo každý týždeň vyhrať kozmetické výrobky vybraných značiek spoločnosti Procter & Gamble.
„Sme radi, že môžeme byť už po piaty raz súčasťou tohto projektu v centrách, kde sa zíde každá pomoc. Materské a rodinné centrá prispievajú k šťastnému a zdravému vývinu detí a zohrávajú dôležitú úlohu v rámci života rodiny a komunity. Veríme, že aj projekt, Každým nákupom pomáhate, rozšíri ich aktivity a budú môcť pre deti vytvoriť prostredie plné inšpirácie,“ doplnila Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.