Z lásky k deťom

Thumbnail
Kategórie:

Červený kríž, P&G a Kaufland spúšťajú národnú iniciatívu ‘Z lásky k deťom’ na pomoc deťom z najchudobnejších rodín.

Kúpou vybraných P&G produktov ako napríklad Pampers, Lenor, Jar, Ariel či Gillette v každom Kauflande pomôžete deťom zo znevýhodnených rodín prostredníctvom Červeného kríža. Táto iniciatíva potrvá do 22. októbra.

Podľa údajov Štatistického úradu z EU SILC 2014, zisťovania o príjmoch a životných podmienkach domácností, bolo rizikom chudoby ohrozených 12,6 % obyvateľov Slovenska, čo je takmer 660 000 osôb. Najohrozenejšou vekovou skupinou z hľadiska miery rizika chudoby sú deti vo veku do 18 rokov (19,2 %). Mnoho z týchto rodín žije vo veľmi zlých podmienkach, niekedy dokonca bez strechy nad hlavou. Nemôžu uspokojiť svoje základné potreby – chýba im jedlo, oblečenie a dokonca aj hygienické a čistiace prostriedky. Pre tieto rodiny s deťmi má aj tá najmenšia symbolická podpora obrovský vplyv na život. Materiálna pomoc je potencovaná pocitom obdarovaných, že nie sú zabudnutí, že sa o nich zaujímajú organizácie, ktoré pozná z „veľkého“ sveta reklám a médií. Tento ich dobrý pocit pretrvá aj životnosť materiálneho daru – hovorí doc. MUDr. Viliam Dobiáš, PhD., prezident Slovenského Červeného kríža.

Červený kríž, P&G a Kaufland chcú práve spustením projektu ‘Z lásky k deťom’ podporiť sociálne najslabších a prispieť k zmene aktuálnej situácie. Iniciatívu podporuje aj Lucia Hablovičová, matka 2 ročného Thea.

Do iniciatívy sa zapojí každý, kto si do 22. októbra kúpi v Kauflande plienky Pampers, hygienické potreby Always, vlasovú kozmetiku Head & Shoulders či Pantene a výrobky značiek Ariel, Bonux, Jar, Lenor, Old Spice a Gillette. Z nákupu vybraných značiek P&G daruje P&G a Kaufland 2+2=4 centy na pomoc deťom v núdzi.

Naše výrobky sú prítomné v takmer každej domácnosti na Slovensku, pomáhajú pri každodenných domácich prácach. V rámci iniciatívy ‘Z lásky k deťom’ sme sa zamerali na pomoc tým, ktorí to najviac potrebujú. Napríklad najmladšie deti v starostlivosti Červeného kríža dostanú zásobu Pampers plienok, ktoré zaistia suché noci a dobrý spánok – hovorí Marek Skyslak, Procter & Gamble Country Manager pre Čechy a Slovensko.

Kľúčovým partnerom projektu je Kaufland, jeden z najväčších reťazcov na Slovensku.

Aj Lucia Hablovičová všetkých nabáda, aby sa zapojili do programu ‘Z lásky k deťom’: Najsilnejším bodom celej kampane je pre mňa, že každý môže pomôcť. Spolu dosiahneme, aby malo toľko detí, koľko len bude možné pohodlie domova, aj keď len na chvíľu. Pritom je to také jednoduché! Môžeme

pg

Podobné články